~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 12 september 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 12 september 2009 18:02

Så nu var det helg Skrattande

Inte riktigt skilljt på helg och vardag på hela sommaren och inte heller förra terminen då de inte va nån skillnad på dagarna typ... men nu känns de allt av.

Igår va jag och E inne i stan och shoppade haha oj va de shoppades men de va mys.

Idag var jag bjuden på fest i Halmstad men bangade, L å E skulle på Bio men banga de med, H och A skulle mysa å hänga men banga de med så e ba hemma idag. För att va ärlig känner jag mej en aning kass, har ju vart tvär förkyld hela veckan men har hållt igång ändå, nu har jag världens hosta, helt tung i huvudet och kände mej helt död idag så kanske lika bra ba va hemma har ändå en del att plugga so...

Så e de ibland... men de kommer ju fler helger Glad

Imon hoppas jag på å känna mej relativt kry dock för ska träffa S och DE va länge sedan nu!!!

Jaja så e de kanske skriver lite senare nu ska jag fixa mej nått å äta, ha de gott peps.

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards