~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 20 september 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 20 september 2009 14:31

Massa plugg, har massor att läsa om sociologiska teoretiker och deras teorier...

Sen har vi semninarium imon... sjukt nervös eftersom de e av redovisningsslag denna gången...

Hatar det... vet inte vad som händer men jag börjar kallsvettas och typ stamma och darra med rösten och hela jag...

Förstår verkligen inte varför jag blir sån måste va nått som sitter djupt rotat...

Känns lite sisådär i min grupp oxå... finns folk som inte drar jämt... och de känns som vi alla e på olika nivåer därför e vi inte jätte synkade... men de har ju redan uppståt en viss irritation mellan två personer... vilket e synd mkt synd.

Vi måste ju få det att funka lixxom vi e en grupp...men de blir förhoppningsvis bättre, vi känner ju inte varandra så väl än.

Men men vi får väll se vad som händer... håller tummarna inför imon iafl....


Får förhoppningsvis hjälp med min lampa sen oxå, sjukt jobbit sitta å läsa i förlite belysning.

Nae skall återgå till min date med ritzer ;)

Ha de gott!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards