~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 21 september 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 21 september 2009 22:32

Hehe idag hade vi vårt andra seminarium som gick bra Glad vår hanledare sa att vi hade gjort ett bra jobb, utförligt och genomtänkt å lite annat så den responsen får vi allt va nöjda med tycker jag.

Om man ska kolla på prestationen hos mej som enskild individ i de här så gick de faktiskt relativt bra om man tänker på hur mkt jag hatar att redovisa inför grupp. Gjorde mkt att vi fick sitta ner och slapp stå framme vid tavlan haha, kände dock hur pulsen höjdes, svettningar och rodnader kom men lyckades hålla rösten relativt stadig utan för mycket hackande robot röst hehe Tungan ute

Skönt att de e avklarat!

Kommer dock komma fler ggr och jag kommer va lika nervös då..., men men de tar vi då!


Nu imon börjar föreläsningen 12 till 15 sen börjar nästa föreläsning 16 och håller på till 19 så de blir en intensiv dag imon.

Har massor att läsa verkligen. Vi har föreläsning på Onsdag oxå sen ska vi samlas i gruppen och förbereda inför nästa seminarium som e nästa Måndag.

Sen på Torsdag ska vi förhoppningsvis få färdigt vår seminarieuppgift. Och sen e de verkligen plugg som gäller för hela slanten. Hur många kapitel som helst att ta igen (asså försenade böcker =trubbel)

Sen har vi ju vår första tenta nästa  vecka, vi har ingen aning om på vad eller hur de kommer gå till så de kan ju bli intressant.

Men men en sak i taget...

Saknar peps, men ska allt försöka hinna med er oxå Skrattande även om de kanske blir kortisar eller att ni får vänta lite!

Men jag tänker på er iafl! Känner mej helt needy nu igen haha jag blir sån när jag inte umgåtts med folk på ett tag eller om de blir för sällan.

Så e de...

Ska återgå till mitt läsande... eller ska vi säja ännu en date med George Ritzer Skrattande Han kommer va en mycket bissy man ett tag framöver vill jag lova hehe Flört

Ha de gott peps!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards