~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 13 september 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 13 september 2009 23:05

Jag kan känna det nu igen... förändring... time is changing...

Jag vet inte hur, vad, när eller nått ännu men jag kan känna det... hjulen är i rullning igen...

Känner mej lite jag vet inte kan inte sätta fingret på det men har nån konstig känsla och känner mej jätte kluven just nu...

Känns konstigt att ena stunden va här där allt är som vanligt fast ändå inte... och sen va där, där allt är nytt men som på nått vis ändå är större delen av mitt liv och kommer vara i 3 år framöver förmodligen...


Shit nu börjar plugg pressen och stressen kännas av igen oxå, i en helt annan form men de e samma känsla... sjukt mkt böcker att läsa... en av dem har vi inte ens fått ännu men hoppas den kommer i mon verkligen...

Shit nästa veckas seminarium kommer bli en uttmaning oxå...

Asså allt vi ska göra denna terminen och nästa kommer va uttmaningar eftersom allt vi kommer gö är nytt! Det är första gången för allt!


Nae nu ska jag lägga mej och läsa, i mörkret, båda mina lampor i taket har gått och jag når inte att byta dem själv! SURT!

Ska försöka åka ner tidigare till Halmstad imon med så jag kan cheeka in M´s nya lya, men de kommer bli segt, läsa hela natten, gå upp tidigt, diska, gö sej iordning, packa...sen dit, sen skolan å ha föreläsning till kl.18 gäsp...

Jaja ba sätta igång, lovely läsning!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards