~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 15 september 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 15 september 2009 21:09

De rullar på, shit va mkt böcker de e å läsa... hehe jaja så e de imon har vi en föreläsning om femenism, synd jag inte hunnit läsa boken vi fått till den föreläsningen men men får försöka gö de i helgen. Vi har dock vårt grupp arbete vi måste sätta igång med och göra färdigt, vi ska dock samlas imon så får vi se va vi kommer fram till.

Sen blir de ju utgång imon Tungan ute som sagt vi får passa på nu innan alla tentor och sånnt drar igång.

Så imon e de ALL IN som M sa haha SkrattandeNågorlunda iafl!

Na nu ska jag plugga lite tänkte jag, nu när jag äntligen fått våran efterlängtade och 2 veckor försenade teori bok!

Ha de gott peps Flört

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards