~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 25 september 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 25 september 2009 20:01

Kommer aldrig tröttna på den här låten asså, texten e så grym och den stämmer så bra!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 25 september 2009 19:47

Pratade med en tjej in min grupp förut tycker så synd om henne för hennes vänner har verkligen svikit henne totalt hon fyller 20  å allt å alla ba kommer med dåliga ursäkter undanflykter och massa shit. Vissa av dom har´hon kännt sen barns ben. Tycker de e så dålig stil.

Jag blir så förbannad på sånt.

Förstår inte varför folk kan lägga så mkt omtanke, energi och tid på saker och människor som egentligen inte bör betyda hälften så mkt som t.e.x nära vänner.

Jag lägger iafl hellre omtanke,energi och tid på människor som jag bryr mej om, som betyder mkt för mej.

Givetvis handlar de om att ge och ta, man behöver inte gö de på samma sätt men de ska va på samma nivå, för ärligt orka bry sej om nån som inte bryr sej lika mkt om en själv tillbaka.

Nääe

Man ger va man får helt enkelt.

Stå på dej R, nånstans måste man fan dra gränsen.


Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 25 september 2009 19:36

Är så himla okoncentrerad... borde egentligen ha pluggat riktigt mkt vid de här laget men icke...

Massa annat som fyller mina tankar just nu... kan inte koncentrera mej...

Känner att de måste bli en förändring...


Massa folk som ska ut imon i Halmstad, blev bjuden på förfest oxå :D... som jag ju dessvärre va tvungen att tacka nej till :( jätte tråkigt! Uppskattar dock jätte mkt att folk iafl frågar om man ska med även om man kanske vet att jag ska plugga eller wt. Brukar iof oxå gö de alltid påpeka att folk faktiskt e välkommna. Men aa så de va gölligt, hoppas de kommer fler ggr inom kort dock.

Får se hur de går här i veckan nu...annars kanske de blir lite party nästa helg vem vet.


Nae ska försöka ta mej i kragen, inte en minut försent.

Ha de gött peps!



Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 25 september 2009 00:01

Den här dagen har vart rent ut sagt bedrövlig!

Asså vårt grupp arbete idag vart inget vidare, vi va oense om mkt, vi förstod väldigt lite av de vi skulle gö och ja de blev ba massa knas. Sen va vi allihop trötta, hungriga, irriterade å ja...

Vi hann ju inte färdigt heller... å fortsatt upplägg suger enligt mej men men vi får väll se...gö de bästa utav de!

känner mej superduper stressad inför tentan oxå...

känns inget bra alls faktiskt...

Oxå ska man hinna sitta med seminarieuppgiften ytterligare oxå... fy fan... känns skit jobbit å inte kunna fokusera på å plugga in teorierna ba.

Men men ...

Tur jag har M hon lyckades få mej på andra tankar. Va sjukt mys å träffa Sötisar som L å E en stund idag oxå å ba få nått annat i tankarna!Inte fått gjort mkt sen jag kom hem dock... kom hem jäkla sent idag oxå... aaahhh nae ska ge mej de kommer inget bra ur mej just nu ändå.

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards