~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 27 september 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 27 september 2009 23:40

Känns ganska tomt och ensamt ibland...

Inte på de sättet att jag är själv utan på ett annat sätt...

Allt känns så djupt men ändå så ytligt...

Asså jag vet inte riktigt hur jag ska förklara vad jag menar och hur jag känner...


Ibland känns de som allt ba e så himla anordlunda men jag vet inte när de blev så här eller hur...

Saknar det... undrar om de någonsin kommer bli så igen... fast samtidigt har jag tappat en del av mitt förtroende... så de kommer kanske aldrig kunna bli så...

Känns tomt...förstår inte meningen...

Kan inte heller fatta att det är så för de e så olikt den verklighet som var innan...

Men saker förändras...

Inte alltid till de bättre... men de har väll förmodligen sin mening det med...

Är dock ganksa besviken måste jag säja... känner mej sviken...känns tråkigt...

Men va ska man göra...

Ansträngning krävs från alla håll, går lixxom inte bara från ett...

Och de händer ju inte so...

Well i guess i´m on my own... fast de har jag väll egentligen nästan alltid vart...mer eller mindre... so there´s no news in that....


Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 27 september 2009 00:22

Har fortfarande inte förstått att vi har vår första tenta nästa vecka... helt oförberedd på vad som komma skall oxå...

Och på Måndag väntar ännu ett orosmoment...

Hur skall detta gå?! :-s


*suck* hösten närmar sig med storm steg oxå... eller mja den e ju redan här men den blir mer och mer påtaglig...

Jag blir verkligen en helt annan människa på höst och vinter...

Hatar verkligen kyla och mörker... blir dubbelt så jobbigt att gå upp på morgonen, och gå ut ska vi inte tala om.

Blir så himla trött och deppig vill ba ligga å sova å inte gö nånting typ... har ingen ork eller lust till nått typ...

Asså att vädret typ lider av schizofreni gynnar inte direkt heller, omställningen e sjukt jobbig oavsett årstid...


Pluggandet går inte så där jätte bra heller...

Mina tankar dras till allt runt omkring istl...

Kan inte hitta min diciplin och koncentration hur jag än gör..

Jag e dock nojjig och orolig oxå... stressad och halvt panik med ångest på det...

Men men ba ta de som de kommer... försöka gö de bästa utav de...

Eller iafl stå ut å bita ihop...

Så är det...

Ha de gött allihop!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 27 september 2009 00:10

  

Antar väll dock att allt har sin mening... även om den många ggr kan va svår att se...

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards