~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Direktlänk till inlägg 24 maj 2009

Det är som det är!

Det får vara som det är när det inte blev som det skulle!


*Suuuuuuuuuck*

Jag tål verkligen inte människor som säger en sak och menar eller gör något annat!

Varför liksom?

Dessutom hur kan du tycka jag e svår?

Jag e endast svår för att jag inte gör som du vill och du förstår inte varför!

Jag e inte svår... jag kan va trottsig osv.  men inte svår eller jo men inte med sånnt här jag kör med öppna kort, jag leker inga lekar och spelar inga spel.

Och som jag säger till dej jag vill inte lova något för jag vet inte om jag kan hålla det... och är jag inte redo eller om jag inte vill eller pallar eller what ever så säger jag det å då e de så! Jag leker inte å jiddrar massa bullshit, utan jag e rak å säjer som de e ba!

Sen om de inte passar asså ärligt va ska jag göra? De e så de e just nu jag kan inte ändra mej bara för att lixxom eller what ever...

De värsta jag vet då e dock när folk börjar tjata på mig att jag skall ändra mej... asså jag säjer ba de pick your fights! I sånna lägen kan du inte vinna... de skadar mer än de gynnar tro mej! Och skulle fallet vara så att jag ba e osäker så räkna inte med att jag kommer komma å ändra mej på direkten... ge mej tid... å har du inte den tiden så jaa du... de får man väll ta ställning till då men förmodligen så är de väll inte meningen då helt enkelt...


Sen vill jag hellre ta de som de kommer... gillar inte å spekulera, bestämma och hålla på mä sånt här....

Dessutom så litar jag inte på dej... som sagt innnan så känns de som att du säger en grej och menar en annan, men du säger inte det till mej för du tror jag skall använda de emot dej! Eller du menar det du säger men undan håller vissa grejer ba för att de inte ska påverka mellan oss!

Men fatta en sak de e inte själva grejen som e problemet utan att du säger en grej och så e de inte på de sättet utan de e på de sättet som jag tror att de e!

Varför jiddra? Jag skiter i om de e så som jag tror, men ljug inte om de!

Spring itte runt å jiddra helt ärligt e de nån gång jag tröttnar och tappar lusten helt så e de då!
Okej jag förstår inte varför ni håller på som ni gör... jag VET varför men jag fattar inte varför ni båda proppsar på att de inte e så när de e så jävla uppenbart! Patetiska människor! Dessutom så e de så jävla avtändande, avsmakligt å osexigt så de finns inte! Usch fy å bläää!

Blir så trött!

Varför kan du inte ba säja som de e!

Jag fattar... i´ve been there... jag har gått igenom de själv...

Men snälla jiddra inte säg ba som de e, de e fine de ändrar inget mellan oss men då vet jag iafl å har en förklaring till varför saker ibland är som dom är eller om de skulle hända vissa saker...

Dessutom är de inte mer än rättvist att vi båda utgår från där...


Aja vi får la se vad som händer...

Men jag fattar inte varför du skall hålla på å proppsa på massa grejer å tjötar om ditten å datten när de inte känns som du beter dej där efter, jag vet inte hur jag skall förhålla mej till allt!
De e ok vilket som men då ska handlingar och ord stämma överrens annars så fuck it, jag  pallar inte sånnt!
Jag e inte ens säker på om jag vill överhuvudtaget... vet inte om du e värd det helt ärligt!

Vet inte om jag pallar, har tid, lust eller ork heller för den delen!

Känner ba uuäääck just nu... bläää! Ingen lust just nu alls egentligen... samtidigt måste jag ta reda på å få de överstökat nu asså kan inte hålla på såhär mer... antingen så spinner vi på de eller så droppar vi de helt så enkelt e de!

Måste iafl fått de gjort för min egen skull... och kanske även för din...!

Så e de...

Plugget går segt å käpprätt för tillfälligt kan jag meddela!

Well ha de folks bye!

 
 
Ingen bild

Mickelitoo

24 maj 2009 16:18

Pyret kom igen nu det kan bli kul! Slå mig en signal :-D puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 29 februari 2012 21:46


Mycket som hänt, mycket som händer och mycket som skall hända och som måste ske... Kaos!      ...

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 30 januari 2012 23:08


Haha goosh alltså vi är sådana beroendemänniskor alltså all of us... flock djur som agerar och tror att vi inte påverkas av de rådande mekanismer i samhället som gör att vi alla är lika på ett eller annat sätt. Alla är vi unika men ingen undkomm...

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 9 december 2011 00:26


I guess everything happens for a reason... somtimes its hard to see though... Men med allt ont brukar alltid finnas något gott med... Sjukt tacksam för mkt i mitt liv och många människor som finns i mitt liv!   Galet att tiden går så fort... ...

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 16 november 2011 02:59

Klarade tentan!!!!!!!!!!!!! Me so happy! Juridisk översikts kurs(JÖKEN) ✓check!.. Fortsätter nu juridiken med socialrätt! Damn! Mkt som händer just nu... galet vad saker och ting kan vändas upp och ner på 2sec! Hoppas på det bästa och gö...

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 14 oktober 2011 23:11


I can give you a hint though! Tentaplugg i feberyra = dubbel tentaångest! Stress, Press, Ångest! Breath it, Feel it, Live It! The only thing to do though is to suck it up an carry on!   ...

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards