~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 4 oktober 2009 23:42

Kl.11 i Onsdags lämnade dom ut tentan, kl 10.53 i fredags lämnade jag in den!

Måst säga att de va dom mest helvetiska dagarna någonsin med ett prov! Fy fan för 48timmars tenta säjer jag ba!

Asså så sjukt jobbigt, jag sov natten mellan ons-tordag 4tim sen sov jag inte på hela natten mellan tors-fredag asså, va jätte stressigt på slutet.

Känns inte alls bra, jätte många som hade stora problem, vi satt ett gäng på biblioteket första dagen å tur va väll de då fick man lite stöttning sen har telefonerna vart glödheta i intervaller, inget ovanligt att man fick och skicka iväg ett sms som börja med " HJÄLP, PANIK" typ...

Nu är de iafl över, och hade inte kunnat gö så mkt mer för tiden var slut typ så de får bli som de blir, får ta de då!

Men som jag skrev på facebook oavsett resultat så e prestationen lätt värd att fira eller iafl belönas!

Men i fredags kan jag lova att jag pall inte gö ett skit, å igår och idag har de ba blivit mys med gott sällskap! Så skönt! Blir dock kåren på onsdag förhoppningsvis ;P

Så e de... imon e de tbax till skolan och Halmstad! Ska ha läst en bok tills imon kan ju erkänna att jag inte ens kommit till hälften, har vart sjukt skönt å slippa tänka å läsa asså!

Men men nu e de tbax till verkligheten som gäller, step it up, imon börjar delkurs2 från och med nu och 4veckor fram kommer vi ha seminarium varje vecka plus 3 föreläsningar per vecka...

So ja bissy bissy så e de!

Ha de gött!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards