~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 19 oktober 2009 23:35

Jag kanske gnäller om samma saker hela tiden... men asså va ska jag göra då? De e mitt liv och de e detta jag lever i och påverkas av...

Jag har verkligen ingen tid, lust eller ork för nått annat just nu... har inte ens lust med det jag gör egentligen..

Känns sjukt meningslöst just nu... förstår inte varför... tappat allt känns det som vision,mål,motivation,diciplin ,ja i princip allt...

How will i get back on track?! Bra fråga...

Känns som de finns många bakomliggande faktorer till detta...

Asså i slutänden står man ju med samma fråga... e det värt det?

Förr har svaret vart alltid vart ett ja... nu e de snarare jag måste va skulle jag annars göra?

Men e de detta jag vill? Har jag tagit mej vatten överhuvudet?

Jag vet inte, jag vet ingenting just nu...

Mycket som händer runt omkring oxå... mycket kul som jag är glad över men också mycket som sker utanför det här som jag inte vet vad jag skall tycka om eller... jag märker en förändring och jag vet inte hur jag ska förhålla mej till det...

Vet inte hur jag ska förhålla mej till nått just nu...


Folk jag bryr mej om som bryr sej lika mkt tillbaka är i alla fall guld värt speciellt just nu!


Ska försöka fortsätta plugga, får offra denna nattens sömn... måste... kommer decka imon på föreläsningen :-S Har dock inget val känns de som...eller inte mycket annat till val iafl...

Aja ha de gött peps!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards