~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 5 oktober 2009 22:18

Blogga en snabbis sen e de plugg som gäller asså! pfffhhhuuu asså fy fasiken, vi fick vårt schema för delkurs 2 som drog igång idag!

Ay ay ay säjer jag ba... Asså de e så fullspäckat!

Denna veckan till exempel har vi föreläsningar, grupparbete och göra färdigt seminarium uppgiften som dessutom skall vara antecknad och redogörande på 2 A4 sidor som vi ska lämna in vid varje seminarium från och med nu innan vi redovisar.

Sen har vi två böcker att läsa ut asså ungefär 500sidor samanlagt plus kapitel i ritzer boken så säj plus 60sidor denna veckan! Sen ska vi nu varje vecka börja med examinationsuppgifterna som består av 4st kraftigt mastiga frågor, (så som sagt man måste gö en varje vecka i princip för å hinna) Alla dessa moment föreläsningar, läsning av böcker, grupparbete seminarium, examinationsuppgifter detta ska vi gö samma grejer varje vecka i 4 veckor från och med nu! -SJUKT är va de e SJUKT mkt!

Asså dessutom på högskolenivå så de e ju inte ba å slänga ihop nått, utan de ska va, redovisande, pedagogiskt, forskande, kritiskt å ja jag vet inte allt! Gooooosh! Ärligt talat jag vet inte hur man gör????!!!!

Vi hade programtid i dag  oxå å vi framförde att vi tyckte allt va så himla mastigt och eftersom vi inte får några som helst anvisningar om upplägg, eller tips om hur man kan gör eller nått sånt så e de ju verkligen allt man ska lära sej själv inte bara de arbeterna och examinationerna skall handla om!

Men men i guess thats högskolan... kasst som fan tycker jag, vet att flera i min klass instämmer!

Näe ska renskriva mina anteckningar från föreläsningen idag sen ska jag läsa en bok och anteckna lite stuff.

Ha de gött!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards