~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 18 oktober 2009 11:25

Asså sitter med min examinations uppgift och de går verkligen inte framåt...

Asså så sjukt segt... jag fattar inte riktigt hur man ska gö heller...

Känner mej så sjukt uppstressad... de e så mkt nu... å i slutet av denna veckan får vi resultatet på 48tim tentan... Så sjukt nervös men ärligt talat ävenom de kommer va en hård slap i fejjan när jag får resultatet men kommer inte bli förvånad om jag måste gö om den :S faaan va segt asså å så har man tusen andra saker som skall göras...

Motivationen e redan på botten lixxom...

Ja ja... den dagen den sorgen... får ta de då...kan inte tänka på de nu blir galen... å e redan okoncentrerad som de e...

*Suuuuuuuuuuuuuuuck* Behöver en spark i arslet å nån som ba kan få mej tbax...

Sjukt jobbigt å inte veta om man e på rätt väg heller...

Faaan va tråkigt de här e... hatar å köra fast... å inte komma loss...

Kan verkligen inte tänka heller...

Å imon e de seminarium.... ska upp sjukt tidigt i mon eller egentligen som vanligt 5.45 men de suger! Är verkligen ingen morgon människa... har dock märkt att jag inte e den nattuggla jag va förr heller... e typ trött hela tiden istl... kan sova när som...

Guu va skönt de hade vart... ba kunna få sova hur länge man vill...

Äh what ever... ska försökak ta mej i kragen ha de!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards