~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 25 oktober 2009 13:08

Idag har jag satt mobilen på ljudlös, msn är för de mesta utloggad och mja böcker och plugg skall får prägla hela min dag.

Får dock inte gjort så mkt för jag har kört fast men... ja...

Har damp på mina linser oxå... fan dom e inge bra... måste försöka hinna optikern nästa vecka...

Nästa vecka skall vi ha föräläsning med en tant som e så ursäkta uttrycket men jääääävligt dålig på svenska, sist fatta man verkligen nada och när vi fråga om hon kunde maila ut sina power point så sa hon nej. Vi har tagit upp det för ärligt va e de för mening sitta på en föreläsning där man typ fattar nada. Och kan man inte svenska så bra så får man ju väga upp sin undervisning med mkt text så folk fattar.

Inget illa menat mot henne personligen, men man måste ju kunna göra sej förstådd.

Så mja ska gå dit iafl... hon kanske har tagit till sig de hon fått höra, hoppas de då ska hon ha cred!

Så e de nae nu ska jag fortsätta här...

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 25 oktober 2009 00:10

Och jag får verkligen inget vettigt gjort... jag e sååå jävla trög i starten asså å inte nog med det lätt distraherad oxå å sen tar de tim å verkligen få tummen ur å gö de jag egentligen bör gö.

Suck jaa... så e de!

Igår va jätte mys verkligen! Stört sköna e dom!

Haha å vi snacka om till sommaren när sex and the city movien kommer ut ( btw alla e typ lika galna i SATC) så tänkte vi ha värst mys, laga middag, titta på filmen sen hem t nån blanda drinkar, dricka drinkar å sen lite utgång. Sjukt nice oxå eftersom M e utbildad bartender hehe Tungan ute

Haha så dessa planer får vi verkligen sätta i verk Flört 

Hade faktiskt vart kul å bo där nere nu när man håller på å lär känna lite folk... men men de kommer väll kanske det med... just nu hinner man ju knappt umgås privat ändå!

Å goingar här uppe kommer jag ju iof sakna sjukt mkt men de e ju inte så att vi aldrig kommer ses eller höras plus att de e ba för 3år isofl...

Så så e de...

Ne nu får jag la försöka ta mej i kragen då änna, ännu en gång!

Btw inatt ställer vi om kl till vintertid! Brrr nu e den mörka tiden på året verkligen här... yscha!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards