~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 11 oktober 2009 21:47

I fredags hade vi grupparbete för vårt seminarium vi ska ha imon givetvis hann vi inte färdigt så får sitta med skiten imon precis innan.

Sen va jag kvar i Halmstad å fikade med Sa, M och Em jätte mysigt!
Åkte hem med sista tåget, kom hem och ba softa pallade typ nada träffad L sötisen en snabbis och hennes "special someone" hi hi !
I går träffa jag min underbara S å myste å fika lite med henne (alldelse för kort tid men de får vi ta igen nästa gång) sen drog jag ner till Halmstad igen för å festa, först förfest hos Em med några av hennes & Sa´s vänner sen drog vi allihop  till O´s 30års party!
Trevligt å kul:), asså han bor på ett student hem ( typ om ni har sett på amerikanska filmer där dom har college fest i korridorena? ungefär så) så hela byggnaden festa i princip! :) Sjukt längesen jag va på en sån privat fest!
Får ju en att sakna den gamla tiden lite faktiskt! :) Goa tider! Men nu skapar vi nya...som man dock inte kan njuta av lika mkt men ändå :)
Idag åkte jag hem med 11 tåget, jag E, L å A chillade, käka pizza, drack te, fika, kolla på tv, spela alfapet å tjöta hihi asså mys behövde verkligen en booz från mina goingar!
Borde dock egentligen ha pluggat betydligt mer denna helgen men asså ärligt jag har fan INGEN som helst motivation, lust eller ork just nu! Sorligt men sant! Jag måste dock sätta igång!
Men asså den jävla boken med Hoffman e ju segare än segast så sjukt boring, plus att de vår lärare gick igenom på föreläsningen som jag tänkte använda mej av för å snappa upp de viktigaste när jag läste boken hjälper inte ett skit kan jag meddela.
SUGER!
Så e de, imon e de hög tid å börja med examinations fråga 1 oxå, jag har ingen aning om hur jag skall göra eller vad jag skall skriva så de kan ju bli intressant!
De jag verkligen hatar med högskolan e att man inte får någon som helst hjälp med hur arbeten, examinationer, eller what ever hur de ska se ut, struktur osv. och hur man ska göra! Som sagt säger inte attt dom ska hjälpa oss med vad vi ska skriva osv de e ju vårt jobb lixxom men jag menar har du aldrig bakat innan så skulle du iafl vilja ha bakplånten,bunken och ugnen lixxom ja ni fattar grejen!
Nä orkar inte skriva mer.
Ska upp 05.45 imon yeey jippi så otroligt skönt å gå upp den tiden tycker jag ..... NOT!
Anyway ha de gött peps!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards