~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 26 oktober 2009 19:55

stress;Stress;STress;STRess;STREss;STRESs;STRESS!

*andas*... ångest...press, STRESS!

Har en mkt dålig pluggdag!

Blääääääääää jag har verkligen kört fast.. på allt hjälper inte ens å hoppa vidare...

De står still, skallen e helt tom...

Hoo hoo nääe nada...

Fick tbax min tenta idag oxå vet ju att jag fick G men fick se poängen nu allt som allt kunde man ha 99p, 50p var G och 75 VG jag hade 67p så de va bättre än förväntat men jag har en del att jobba på märker jag... speciellt att tänka kritiskt har jag svårt med...

Jaoo... sjukt nervös inför bedömningen på de jag håller på med... nu har ribban höjts...

Oh gooosh...

Får huvudvärk ba jag tänker på föreläsningen imon... förmodligen kommer de va waste of time, hoppas dock inte det...inte nog med examinationsuppgifterna jävla kapitel och böcker som ska läsas till föreläsningarna å JÄVLA grupparbeten! Skit e de! Aaahhh irriterad... mest på mej själv... för att jag inte kommer loss... har bollat jätte mkt idag...men icke till någon konstruktiv hjälp...

Mmm så e de... orkar inte skriva mer... ingen lust å inge ork till nått just nu...

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards