~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 23 oktober 2009 15:31

Jag klarade min första tentan!!! Ja ni vet den jäkla monster 48tim tentan! Asså jag kan inte förstå att det är sant???!!!

Jag har hur sjukt mycket som helst att göra skriva, läsa å ja plugga men asså nu lägger jag böckerna åt sidan och åker ner till Halmstad till mina underbara söta å goa brudar där för en kväll med massa mys!

Imon får jag ta tag i plugget igen dock...

På måndag får vi hämta ut tentorna oxå haha kommer säkert ligga på gränsen, kommer inte skada med den konstruktiva kritiken! Skit samma just nu, jag e godkänd! Skrattande

Tänk va skönt å slippa ha de efterhängandes...

Men men de e långt ifrån över de här va EN DElkurs på 7,5 poäng varje termin e 30poäng! So ja de e ba å kämpa vidare! Hoppas ni får en underbar helg allihop Puss på er!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards