~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 3 februari 2009 23:47

Hur länge orkar man... stör mej fett på min fucking granne... dom har fan hållt igång hela jävla dagen... å dom håller fortfarande på... men nu sitter dom å typ tjötar å lyssnar på hög musik... dessutom röker dom å de luktar fan in hit... så jävla äckligt... jag vet att man får röka i sin lägenhet hur man vill... men då kan man ju iafl röka ciggaretter å inte det som luktar tallbarr ...för de e precis va de luktar tallbarr å ciggarett rök..ehrm ...........

Jävla nötter... sjukt trött på dem... jävla värk å jävla migrän å så ska jag koncentrera mej på att plugga yeah right..........

Tycker jag hållt mitt tålamod ganska länge nu asså... med tanke på att jag hörde dom första gången jag försökte sova vid halv3 och sen som sagt har jag hört dom sen jag kom hem från skolan i morse..... fuckning idioter!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 3 februari 2009 18:29

Okej nu e de folk som frågat ang val av namnet på bloggen så skall berätta vrf de blev Miss Coconut...

Nej de e INTE för att jag har världens största och rundaste pattar... de e jag fullt medveten om att jag inte har...

Utan för det första ... de vet ni som känner mej att jag ÄLSKAR kokos... asså spelar ingen roll om de e en parfym som luktar kokos eller om de e kokos i matlagning, bakelser eller what ever -me LOVE it! Helt galen i det...

Sen brukar jag skoja och säja att jag e som en kokosnöt vit innuti å brun utan på... för att jag e adopterad... hehe :D å då e jag definitivt inte ensån som e färgad å försöker spela vit ( och med de menar jag förneka och förtränga mitt ursprung) Jag e stolt över mitt ursprung.. de är en del av mej.... men asså folk tittar ofta på mej som inte känner mej å tänker å tycker väldigt mkt... men sanningen är att jag är uppvuxen med lika svenska normer som vilken svensk som helst... men däremot självklart skiljer jag mej från svenskar som är födda i Sverige... men dessa olikheter handlar inte bara men mesta dels om ytligheter å inget annat...

 haha aa va va de för kul med de då tänker ni.. skämmtet kommer ni inte fatta....för de första måste man sätta in de i sammanhanget och vart med den stund de pluppa ur min mun dessutom e de få som fattar mina interna skämmt...hehe! Aa men ja anyway så ligger de till gott folk but now u know why...

// MiSs CoCoNuT





Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 3 februari 2009 16:46

Oh ja visst är det en sådan dag...

Migrän var det... fy fasiken... inget roligt alls....

Mått illa, haft ont i huvudet, flimmrat å ömmat kring ögonen, vart yr å ja hela dagen....

Min granne har haft jävligt kul idag... han å hans vänner har spelat If i were a boy med Beyonce på repeat typ halva dagen högsta volym och sjungt med för fulla halsar... skit kul... undra om dom har manliga komplex eller nått...

Till slut blev de tyst gött som fan... men 10min senare trodde jag dom kriga där inne och att en kula vilken sekund som helst skulle flyga genom väggen... mmm tv spel... på högsta volym...å sen var de bilrace...

Helt sjukt va de e lyhört asså... kan t.o.m höra va dom pratar om...

Aja deras jävla tjhohej å min migrän va  ingen bra kombination... visst fine vilken dag som helst men inte idag änna..

Skit samma va ska man göra lixxom...

Fick sovit en stund iafl efter att jag druckit lite treo och de blev något bättre... känner mej helt tung i huvudet nu dock... och mår illa som fan... fick iof de där roliga vi tjejer har en gång i månaden oxå... så känns ju som någon står å hugger mej med kniv i buken och slår mej med stenklubba i nedre ryggen... alltid lika kul... eller inte...

Well nu har jag väll gnällt färdigt... måste mösa mej till affären ska köpa nyponsoppa å tamponger yeey...

Sen MÅSTE jag dessvärre sätta mej å plugga...

Den här dagen suger...

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 3 februari 2009 11:14

Idag är en sån där dag då jag bara vill bädda ner mej dra täcket över huvudet dra ner persienerna, stänga av mobilen och bara försvinna.

Ont i magen, mår illa.. yr, flimmrar för  ögonen,har ont i huvudet,trött tror jag håller på å få migrän...

Känner inte för å gö nånting...

Egentligen e jag superduper stressad...

Jag funkar inge bra när jag e de...

Faaan de måste bli ändringar här asså... går inte att ha de så här... well kan nog inte börja med de förän nästa vecka dock... måste komma igen med allt först.

Så e de.... segt med sådana här dagar!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 3 februari 2009 07:15

Ibland kan man undra varför vissa saker händer och ibland varför vissa saker inte händer…

Ibland är det inte meningen helt enkelt eller så är det fel tidpunkt…

Ibland kanske tiden bara inte är mogen för att vissa saker skall hända…

Allting händer för en anledning… även om man har svårt att se den…

Ibland är det verkligen svårt att förstå varför saker händer… och hur de kunnat bli som de blivit…

Men som sagt… things happens for a reason!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards