~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 28 februari 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 28 februari 2009 10:56

Inspirations torka på de mesta just nu.... även när det gäller bloggandet...

Orkar lixxom ingenting heller...

Ingenting känns sådär kul måste jag säga...

Hatar att inte kunna slappna av och stressa ner...

Så jäkla tråkigt att inte heller kunna umgås med vänner och  familj hur som helst och när som helst... och när jag väl gör de kan jag inte riktigt njuta av de heller för jag vet att jag egentligen har saker att göra...

Men all stress och press gör mej ibland dock helt handlingsförlamad och då får jag verkligen inte gjort något...

Ångest... oxå blir jag så irriterad på mej själv....

Sen blir de ba depp... känner inte för nånting överhuvudtaget...

Så är det... som sagt inne i en svacka!

Så himla skönt att det går mot ljusare tider nu! De e lixxom ljust vid fyra fem tiden :D me like it!

Längtar till vår och sommar, sol och värme!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards