~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 9 februari 2009 14:48

Vilken  jävla skit dag!!!!!!!!!!!!!!!!! Åååååååååååååååååååå jag hatar min bredbandsleverantör, dom e fan störda i hövet! Ba för att dom inte drar  pengarna i tid... å dom har fått sina jävla pengar men kräver ändå påminelse avgift ba eh... e de mitt fel att ni skickar ut en påminelse ni kan ju kolla först att pengarna har kommit in... idioter. Å de hade dom så fattar verkligen inte va fan jag ska betala en avgift på nästa faktura... jävla IDIOTER!

E så arg... vänt upp å ner på hela lägenheten...Stor städning slängt ut klös möbler beställt rödceder!

Hoppas jag kan komma iväg å handla ny klösmöbel snart!

And BTW VA FAN E MINA DAMMSUGARPÅSAR???

Har inter tid med de här, e superstressad som de e har 2hemtentor och en fet inlämningsuppgift som ska va gjort tills på fredag :S

Sannslöst!


Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 9 februari 2009 01:55

Hittade pälsängrar på butch klösmöbel...iof döda men ändå...*ryser*  imon e de jag som gör mej av med dem.... har iof pratat länge om att skaffa ny så de är väll meningen att jag ska gö de nu...

Ååå finns de en så finns de alltid fler...

Försöker ju ändå hålla de rent å frächt asså... städar ju dagligen lixxom.

Men katthåret e nått man aldrig kan få bort helt å hållet tyvärr.... :S

Dessutom e de gamla landshövdinga hus de här med både skavanker å de ena å de andra, En stor nackdel med att bo i gamla hus.. de bor så mkt mer än bara människor där... usch de lät ju ännu läskigare. Haha men de e ju så tyvärr...

Har dock fått en del tips som jag skall testa spec i förebyggande syfte...

Btw kolla in tv4´s hemsida och tipsen från rent hus suveränt! ;D



Mkt jag vill ha gjort nu asså...

Har insett att jag definitivt måste fylla igen de mellanrum som finns mellan mitt trä golv oxå... fått reda på att jag kan gö de med transparent latexfog.. ett jävla jobb asså men så fort jag har tid så måste de inköpas å göras...


Gött att våran tvättstuga snart är nyrenoverad och färdig... behöver verkligen tvätta!

Måste röja här med få ner de som ska till källaren och få upp de som ska upp på väggarna...

Men men de tar ju sin lilla tid eftersom man har så mkt annat man oxå måste gö...


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards