~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 10 februari 2009 01:19

Finns gott om energi tjuvar....

Dom snor verkligen de mesta av min energi och min koncentration...

Fy fan... dom e egentligen inte ens värda min tid många av dom... men dom e verkligen bra på att provocera å irritera mej...så då vill jag naturligtvis bara krossa dom! Eller iafl spotta lite på dom! Aaaah kan bli så sne va!

FAN va jag behöver plugga!!!!

Ska ta mej själv i nackskinnet å tvinga mej att sätta mej å svara på några frågor innan jag nanar.......

Så e de.....

Anyway ni kan ju Fucka off alla jävla energi tjuvar som bara e störande men egentligen sååå obetydliga!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 10 februari 2009 00:50

Ibland blir jag så himla trött på att alltid behöva argumentera, definiera, förklara å försvara mina ståndpunkter och åsikter!

Bara för att jag faktiskt har en åsikt och vågar stå för den!

Alltid skall de vara en jävla massa gnäll för att jag inte bara sitter och e tyst eller håller med som massa andra jävla nickedockor...

Men givetvis förväntas de att jag ska ge tolerans,respekt och förståelse men de e fan inte ofta man får de tbax asså....

Tycker jag något är orätt så vill gärna uttrycka det... å så e de!

Jag gillar dock inte när folk bara antar vissa saker och förvränger mina ord som jag till exempel skrivit.... för de kanske inte alls är meningen att de skall uttryckas och uppfattas på de viset å då blir de så jävla mkt bullshit istl och speciellt oxå eftersom de sällan vet hela bakgrunden och har alla fakta.

En åsikt är iof en åsikt...

Men hatar som sagt när man får höra att man sagt eller skrivit saker som egentligen inte alls stämmer.

Men folk har fortfarande svårt att konfrontera och diskutera saker...

Jag gör det gärna i sådana fall... och jag är verkligen inte omöjlig... jag utgår aldrig från att mina åsikter är dom enda "rätta" ...nej nej så rullar inte jag! Jag är mer än villig att höra saker från andra synvinklar och andra perspektiv. Jag ändrar dock inte uppfattning speciellt ofta iafl inte förän motsattsen eller något bättre bevisas... utan då står jag ofta fast. Och så e det...

Men ibland kan folk inte ba acceptera och respektera de utan måste hålla på å mala...

Jag vet att jag kan vara stor i truten och att de pluppar ut en å annan groda... men de gör de väll för alla mer eller mindre nångång...  fattar dock inte vrf vissa folk alltid ska gå på mej... och speciellt när de själva inte kan komma med något vettigt... in fact dom kommer inte med något alls utan bara snackar sinsemellan och antar att jag tycker si å så å tänker dittan å dattan bara för att jag sa så.....!

Asså ibland blir jag ba så trött...

Och vaddå om jag uttrycker min åsikt... spela roll låt mej gö de då... men nej de e ju så jävla jobbigt när jag gör de å jag ställer ju bara till de...

Men asså helt seriöst... prata inte med mej mer då... lyssna inte på va jag säjer eller what ever... om jag nu e så jävla jobbig!

Men gå inte omkring och snacka massa fucking bullshit.

Och speciellt inte när ni inte tagit reda på era fakta innan ni öppnar käften...eller är redo att ta en diskusion öga mot öga om de som kommer ur er käft...

Eller så kan ni ju ba knipa käft å  låta mej vara! Helt seriöst... jag e så trött på att alltid vara den som låter mest när egentligen alla låter lika mkt när dörrarna är stängda!

Jag diskuterar och reder gärna ut grejer, jag tror på kommunikation men jag hatar att bli förd bakom ljuset av folk som inte vågar ta dessa konfrontationer...

Okej ibland är de inte värt det...

Men asså orka hålla på å gå runt å snacka massa skit hela jävla tiden!

Dessutom så går folk runt å gottar sig i andras olycka å de e verkligen det värsta jag vet!

Jag hatar folk som seriöst anser att skadeglädje är den enda sanna glädjen... va fan e ni för ynkliga människor?!

Fy fan...

Skit samma , jag e ba så trött på allt just nu.. å alla jävla tråkigheter som hännt nu de senaste asså!

Enough is enough å nu e de ta mej fan enough!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards