~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 15 februari 2009 21:20

Vad skulle jag göra utan er...

Att ni ställer upp, peppar mig och tror på mig betyder så oerhört mycket så de finns inte.

Även om jag är världens mest gnälliga, osociala och stressade person, låter ni mig aldrig falla, har alltid min rygg och lyfter alltid upp mej.

Ärligt ni gör så att jag orkar fortsätta och kämpa... ni öppnar ögonen på mej, ger mej kickar, hejar och tror på mej...!


Är så tacksam!

Tack alla ni som finns där för mej i vått och torrt!

Massa Pussar å kramar på er!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 15 februari 2009 21:17

Har verkligen katastrof svårt att koncentrera mej...och så fort  de går lite trögt kör jag fast!

Förstår inte va de e mä mej...

Hur kan jag ha blivit så ofokuserad... som om inget längre betyder nått... ser inte mina mål ser endast en stor trasselsudd framför mej och runt om är allt bara grått...

Är inne i en riktig svacka må jag säja...

Kände jag va tvungen att ventilera lite..å få ur mej mina tankar....sitter å äter geleråttor.... inte ätit de sen jag va liten fan... eeeh asså jag gillar egentligen inte gelegodis så mkt.... gillar inte godis så mkt överhuvudtaget faktiskt... visst kan äta de men sällan jag köper hem de.... jag e mer en snacks å choklad människa i sådana fall.... men ehrrm vet inte va de e mä mej..... äter när jag blir stressad dessutom......... fy fan de e illa...usch mår lite illa nu ba för de....

Som sagt gelé grejer brukar ha den effekten på  mej....

Tror jag suttit för mkt framför datorn oxå....

Har fått dommningar i armar och händer.... skit läskigt....

sökte på de på internet fick bara upp att de e vanligt för kvinnor som e gravida eftersom de kan svullna och nerverna kan hamna lite i kläm... därför skall man ligga på händerna typ.....att detta händer kan iof orsakas av hormonförändringar.... men detta sker även hos dem som kan ha problem med sköldkörteln....

Ehhh nae gravid e jag knappast...nee...de e  jag inte...

men jag har ju haft problem med hormonsvikt innan.... ska ine leka doktor... men vet inte om de kan ha å göra med köldallergin oxå... blir värre när jag e kall nämligen....

vetejsjuttsingen asså... obehagligt e de iafl....

Får la hoppas de går över... annars får jag la boka en tid hos vårdcentralen... skulle ändå behöva gå dit...

Börjat tjuta i mitt öra igen oxå... kommer som ett brev på posten så fort jag blir stressad och har problem med sömnen..........

*suck*....

Ärligt... jag vill ba här ifrån... slippa allt... känns så just nu iafl...

Men de blir så ibland.... som sagt inne i en svacka.... hoppas jag tar mej ur de snart...

Well ha de gött folks....c ya.


Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 15 februari 2009 13:47

Finns inte en chans att jag blir färdig idag......

Blir galen.....

Har seminarium på Tisdag oxå...

Dessutom e de i allra högsta grad tid att börja plugga inför provet som är v.9

Sen har jag delprov och inlämnning v.10 plus lite till då...såklart....

Gooooooooooooooooooooooosh!

Hur skall detta gå :S

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards