~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 23 februari 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 23 februari 2009 21:43

Känner mej inte hundra asså... fryser, har ont i huvudet och e så jäkla trött!

Vet inte om jag håller på å bli sjuk?!

Humm...oavsett asså så e jag  inte riktigt mej själv just nu vet inte riktigt va de e med mej.....

Jag måste fan rycka upp mej själv.... kan inte ha de såhär i fortsättningen...

Måste strukturera upp en bättre vardag asså....

Så e de...

Mitt pluggande går inte så bra...

Är okoncentrerad och stressad...

Dessutom att jag inte mår så bra gör sitt... vill ba sova!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 23 februari 2009 06:11

 Hatar verkligen när de e kallt ute... frusen å jävlig dessutom så får jag  värsta trorr hud ...de har jag iof alltid men speciellt nu på vintern!

Tacka vet jag finns de antal goa och återfuktande krämer!

Några riktigt bra är bodyshops produkter. Även oliv och Aloe vera serierna e bra tycker jag :)





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards