~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 20 februari 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 20 februari 2009 23:28

Vet att de e Fredag så jag skall väll egentligen inte gnälla så asså... Men min granne låter fan JÄMMT! och nu då mer än vanligt spelar bajs techno skit musik å typ if i were a boy å sjunger med fulla halsar som vanligt....

Okej på helger va ... men de e vardagar med... å alltid massa folk...

Dessutom är jag väldigt aktiv passiv rökare nu förtiden med....

som sagt jag vet man får röka hur man vill i sin lägenhet men de e jävligt äckligt måste jag säga.... eftersom de inte finns spisfläktar och endast gamla ventialtions system i huset blir de mer påtagligt.....

Jaja låter som en gamal gnällkärring... men jag stör mej asså... normal ljudnivå existerar inte för dem...

Knacka i väggen härom dagen... de va vardag kl va 01.30 typ och dom satt å tjöta å lyssna på musik med HÖG ljudnivå... dom dämpa sig dock jävlit snabbt kan jag meddela men dagen efter höll han/dom på HELA dagen för fullt!

Undra om han fått klago mål på sig innan.... förmodligen...

Svårt å koncentrera mej som de e... stör mej för att de e han oxå....

Har man trampat över gränsen en gång så blir tålamodet kortare och kortare för varje mer gång de händer lixxom... tillslut e de konstant störande!

Så e de FUCK HIM han suger pung den jäveln!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 20 februari 2009 21:21

Ikväll hade min darling gjort jätte god tacopaj och skulle bjuda mej på middag, men efter halva biten hör vi hur någon e inne å spyr på toan, stackarn N har fått vinter kräksjukan, så vi fick avbryta middagen kunde inte äta upp, så gick hem illa kvickt! De värsta jag vet e kräk och att kräkas asså fy fan.

Kan ju inte hon hjälpa asså ... de har tydligen gått nu på hennes jobb...

Hoppas verkligen inte jag hann å bli smittad (peppar, peppar)...

Har tvättat händerna grundligt oxånnt...

Synd att de inte kom till henne en timme tidigare då hade jag nog fått en varning och vi kunnat ta de nån annan dag....

Men men de e ba å hoppas...

Mår lite illa nu ba för att jag tänker på de å känner smaken av maten , ja jag vet jag e jätte känslig när de gäller sånnt, kan må illa för mindre lixxom....

Så e de... ska ägna resterande kvällen åt att plugga till provet jag har i Historia C på Onsdag... går segt asså...

Så e de, take care folks!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 20 februari 2009 08:48

Inte sovit ett skit inatt... harså mkt å tänka på... natten spenderades dock inte åt att plugga... utan annan hjärnverksamhet som förhoppningsvis iof gynnar pluggandet eftersom jag fått tänka på annat.

Har skrivit av mej imin dagbok oxå... ja min riktiga dag bok... där jag verkligen skriver om allt speciellt tankar och känslor!

Blir dock allt mer sällan jag skriver i den för vardags tjabbel får jag ju ut genom att blogga här... de e bara när jag behöver lätta på hjärtat och få ut de som aldrig lämna huvudet annars som jag skriver i min dagbok!

Så e de.... läste också ur en gamla dagbok från 2003... shit va saker och ting har förändrats mycket... men nått som va sjukt va att jag skrev ner precis exakt samma tankar om en viss grej som jag skrev om nu med helt sjukt...va exakt samma fast jag använt lite andra ord....där ser man vissa grejer och vissa människor kommer nog aldrig ändras :)

Hehe... lite ball va de ändå!

Ska nog gå å köpa lite frukost.... inget kvar här hemma :( får se va de räcker till... börjar änna sina i plånboken nu... well så e de!

Ha en bra dag allihop!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards