~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 5 februari 2009 19:20

Va e de här för nått???

Jag har inte blivit bättre... snarare sämre...

Kunde inte äta nått idag heller....,levt på saft idag, mår illa, men vill inte spy... hatar å spy de e fan de värsta jag vet...

Ont i magen, värk å illamående.

Jag har ingen feber och för övrigt är jag ok... men va fan e de mä min mage... de kan ju knappast endast va mensvärk...

Ätit fucking tabletter å de hjälper inte ett jävla piss... frustrerande... stressad blir jag mä... kan inte koncentrera mej å ba SKIT!

Sorry att jag e på så jäkla dåligt humör...

Å Förlåt E va inte meningen å va så bitsk i telefonen, va inte meningen å låta mitt elände gå ut över dej gumman!

Mena ingenting med det  de vet du,Du vet hur jag blir... speciellt när jag har ont, e frustrerad å orolig...mmm jävla lätretlig å gnällig som bara den.

Ska försöka isolera mej så gott de går... förhoppningsvis mår jag bättre snart annars blir de doktorn...

well ska försöka sova... går någorlunda bra när jag ligger i soffan...

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 5 februari 2009 11:42

Gick å la mej relativt igår ändå... e så jäkla trött bara e som jag kan sova hur länge som helst... känns så iafl...

Iof för ett tag sen var de tvärt om ...kunde typ inte sova nått... max 2-3tim...

Men nu aj aj shit asså vakna 11 (!!!) idag... fan halva dagen borta juh...

Damn va jag drömmer... ibland kommer jag inte ihåg nånting, och ibland bara dela utav de,men jag vet att jag drömmer för jag vaknar emellan åt... då e jag som i en dvala å sen på 2sec e jag borta igen...

De e när jag drömmer som jag kan  sova hur länge som helst...även om kroppen säjer stopp....

Helt sjukt...

Igår natt hade jag en otäckdröm... vaknade helt vansinning och frustrerad....

Idag tvingade jag mej själv att gå upp.... drömmde nått om en gård... jag och en apa höll på å måla en brygga mintgrön...med jätte små penslar... tillslut hitta jag en större å då gick de givetvis en del lättare men då huxflux så va de ingen brygga utan min mammas sovrum och de va jag å min syster som målade...... sovrummet låg fortfarande i vatten..

aa helt sjukt... vet inte va de e jag drömmer egentligen...

Så e de iafl... ska gå å handla nu, sen ska jag försöka laga mat å få i mej... än sålänge mår jag inte så illa faktiskt...

Idag har jag mkt att göra... got 2 go! Ha de!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards