~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 4 februari 2009 21:21

Jag officiellt tycker inte om min granne asså... han för ett jävla liv nu med... men snälla lixxom...... ta de lite lungt för i helvete...

A skit samma... fy fan va jag e trött... å skolarbetet går segt som fan... helt sjukt de e början av terminen och jag har redan panik å fattar inte hur jag ska hinna...... fucking sick...

Aaaa jag har så jävla ont så jag tror jag ska krevera... och som vanligt när jag har ont  blir jag super irriterad å lätretlig som bara den...

Helvetes skit...

Tänkte lagat lite mat förut men de blev inte så...är konstant illa mående... fått i mej lite saft å nyponsoppa iafl... de e d enda jag pallar...

Helt nere...

Saknar min Darling... får typ abstinens när jag inte träffat henne på för länge... haha... längtar till helgen hihi hoppas vi kan hitta på nått litet i då iafl... va prat om att gå på teater... hade vart kul.... tveksamt om tiden räcker till ba...

Måste iof in till stan på Fre köpa present till pappa... han har kalas på Lördag så där går ju halva dagen bort oxå i med att vi ska hjälpa till med mat å dukning å sånnt....

*Suck*... intenting känns direkt roligt just nu... faktiskt... de hade kunnat vara det... men inget e kul när man måste stressa och prioritera bort saker för måsten!


Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 4 februari 2009 07:06

Tydligen kan man iafl copy smileys å lägga in men de orkar man kanske inte hela tiden dock...

:D  :(  :P  ;)  :) här är iafl dom standard man kan använda sej av....

*Gäsp* gu va jag e trött känns som jag e uppe dygnet runt nästan... fast de e jag ju inte... inget vettigt får jag gjort heller...

Fy fan va jag mår illa hela jävla tiden.... inte kul...

Anyway måste fortsätta här ha de gött!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 4 februari 2009 00:57

 Har nog bestämmt mig för denna bloggen trivs bäst här ;)

Funderar vad jag skall ha som blogg titel bara...

Hitta en hel sida med massa fraser och ordspråk på latin- me like! ;) Inte hunnit läsa alla men hitta några som skulle passa:

"De omnibus rebus et nonnullis aliis"- Om allting och lite till.

"Dictum factum"- Sagt och gjort.

"Carpe Punctum"- Fånga ögonblicket.

"In medias res" - Rakt på sak.


Får se vilken jag bestämmer mej för ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards