~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg under februari 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 20 februari 2009 21:21

Ikväll hade min darling gjort jätte god tacopaj och skulle bjuda mej på middag, men efter halva biten hör vi hur någon e inne å spyr på toan, stackarn N har fått vinter kräksjukan, så vi fick avbryta middagen kunde inte äta upp, så gick hem illa kvickt! De värsta jag vet e kräk och att kräkas asså fy fan.

Kan ju inte hon hjälpa asså ... de har tydligen gått nu på hennes jobb...

Hoppas verkligen inte jag hann å bli smittad (peppar, peppar)...

Har tvättat händerna grundligt oxånnt...

Synd att de inte kom till henne en timme tidigare då hade jag nog fått en varning och vi kunnat ta de nån annan dag....

Men men de e ba å hoppas...

Mår lite illa nu ba för att jag tänker på de å känner smaken av maten , ja jag vet jag e jätte känslig när de gäller sånnt, kan må illa för mindre lixxom....

Så e de... ska ägna resterande kvällen åt att plugga till provet jag har i Historia C på Onsdag... går segt asså...

Så e de, take care folks!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 20 februari 2009 08:48

Inte sovit ett skit inatt... harså mkt å tänka på... natten spenderades dock inte åt att plugga... utan annan hjärnverksamhet som förhoppningsvis iof gynnar pluggandet eftersom jag fått tänka på annat.

Har skrivit av mej imin dagbok oxå... ja min riktiga dag bok... där jag verkligen skriver om allt speciellt tankar och känslor!

Blir dock allt mer sällan jag skriver i den för vardags tjabbel får jag ju ut genom att blogga här... de e bara när jag behöver lätta på hjärtat och få ut de som aldrig lämna huvudet annars som jag skriver i min dagbok!

Så e de.... läste också ur en gamla dagbok från 2003... shit va saker och ting har förändrats mycket... men nått som va sjukt va att jag skrev ner precis exakt samma tankar om en viss grej som jag skrev om nu med helt sjukt...va exakt samma fast jag använt lite andra ord....där ser man vissa grejer och vissa människor kommer nog aldrig ändras :)

Hehe... lite ball va de ändå!

Ska nog gå å köpa lite frukost.... inget kvar här hemma :( får se va de räcker till... börjar änna sina i plånboken nu... well så e de!

Ha en bra dag allihop!


Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 19 februari 2009 18:03

Ibland undrar man ju om mkt av den verklighet man lever i ba e illusioner...

Det är iafl så de känns många ggr... speciellt när man blickar tillbaka eller får upp ögonen och ser saker som man inte innan har sett...

                            


                     


     

                         

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 19 februari 2009 16:51

Jag gillar inte kyla och blåst!

Jag gillar inte snö och regn!

jag gillar inte det mörka och gråa!


Nu e de jävla snö ute... å de snöar smått smått, sen så töar de lite å sen fryser de på å blir svin halt och jätte kallt.

Jätte kallat har de iof vart de senaste dagarna... gör ju ont i ansiktet för att de e så kallt... typ ont i huvudet oxå när de blir kallt om pannan typ som när man får brain freeze när man käkar glass.

Skulle aldrig klara av å bo uppe i norrland å liknande fy fasiken, men iof när vi får kyla å snö här nere på västkusten så blir det betydligt råare. Kylan e verkligen bitande...

Så e de... tycker iafl de borde bli vår och sommar snart...

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 17 februari 2009 23:34

Hehe precis färgat mina örhängen... ville ha ett par stora svarta örhängen... asså hel svarta har redan ett par som skimmrar lite.... iafl istl för å köpa ett par färga jag ett par guldiga som höll på att bli brons färgade med svart nagellack... blir faktiskt skit bra och ekonomiskt e de med :) Hehe...

Låter bättre å kalla de så än fattigt hehe :P

Vet inte när jag själv shoppade till mej själv sist... asså förutom mat å sånnt till hemmet då....

Behöver dock inför skaffa mej ett par nya skor... har gått sönder mina vardags favoriter.... hål rakt igenom...:(

Men de blir nog knappast denna månaden... för de e som sagt monster mkt räkningar denna månad!

Sitter å käkar popcorn, bloggar å tjötar med lite folk på msn just nu... orkar verkligen inte plugga, orkar inte tänka... gaah...

Jävla pippcorn dom flesta hamnar ju utanför munnen å överallt istl kollade ner va en hel drös på golvet... eeh duktigt av mej.... jobbigt å ta en i taget ju... brukar ta en näve sen naffsar jag typ en eller 2 ur näven... men då sjklart rammlar halva på golvet... smidigt... de går lixxom per automatik så att ändra sätt hjälper icke de heller...

Nae jag får la ge mej.... MÅSTE läsa lite... fan prov nästa vecka ju!

Fick reda på att delprovet gick bra i socialt behandlings arbete iafl hade 28poäng av 30. Hade 1 fråga fel... de svaret hade gett mej 2poäng till å full pott -fasiken!

Men a de va la helt okej ändå :)

Bara fortsätta plöja å blicka framåt...

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 17 februari 2009 09:34

Min mobil (z710i) börjar änna bli lite old nu... haft den snart i 3 år...även om de e den bästa mobilen jag någonsin haft asså... har verkligen tyckt om den mer och mer för varjer år som gått... =)

Kan iof ändå inte inför skaffa mej någon ny just nu ändå men jag har spanat lite... har fallit för Sony Ericssons c905 jäkla nice asså... men såg att dom snart kommer ut med c903 som jag oxå tycker verkar riktigt nice ;P

Huummm.... jadu vi får väll se vilken de blir och när :)

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 16 februari 2009 09:03

Responsibilities, Pressures, Worries, Stress and Anxiety


Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 15 februari 2009 21:20

Vad skulle jag göra utan er...

Att ni ställer upp, peppar mig och tror på mig betyder så oerhört mycket så de finns inte.

Även om jag är världens mest gnälliga, osociala och stressade person, låter ni mig aldrig falla, har alltid min rygg och lyfter alltid upp mej.

Ärligt ni gör så att jag orkar fortsätta och kämpa... ni öppnar ögonen på mej, ger mej kickar, hejar och tror på mej...!


Är så tacksam!

Tack alla ni som finns där för mej i vått och torrt!

Massa Pussar å kramar på er!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards