~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg under februari 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 2 februari 2009 22:01

"There comes a point in your life when you realize

who matters,

who never did,

who wont anymore,and who always will.

So dont worry about people from your past,

there's a reason why they didn't make it to your future..."

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 2 februari 2009 16:36

Så himla skönt med frisk luft och detta vädret vi haft de senaste dagarna, okej att det är kyligt men älskar verkligen när solen är framme! :D


Kom på att jag har seminarium i morgon bitti... aoooch... inte läst ett skit... rör sej om 3kapitel... aj aj.... kommer inte gå nått vidare förmodligen ... skall sätta mej å läsa allt nu å försöka göra lite anteckningar...

Vet inte va det e med mej... får ingen ro i kroppen... kan inte fokusera och koncentrera mej... inget roligt alls....



Ha de gott allihop!

Btw än så länge e de bara röster för denna bloggen hehe...

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 1 februari 2009 20:17

Oordning i hjärnkontoret och i tillvaron… får ingen struktur på någonting… de stressar mej en aning må jag säja!

Måste försöka hitta ett bättre och effektivare upplägg av mina studier… för de här går verkligen inte!

Hade planerat att få gjort en del denna helgen… i lugn takt men nu blir de hetsigt och stressigt som vanligt…

Idag har vart en relativt bra dag trots att jag inte fått gjort så mkt som jag tänkt mej…

Gick å la mej vid 5 i morse… gick upp vid halv 10… hoppade in i duschen stog där ett jävla tag å ba vakna med jätte varmt vatten… ville inte kliva ur… gött å duscha men de e verkligen pest å stiga ur… förutom på sommaren… de bästa som finns är väll att torka i solen <3 mmmm me LIKE ;) Iafl efter duschen sprang jag omkring och plockade undan lite… väntade ju A och H som kom vid 11tiden och hade med sej en väldigt god frukost/brunch : Chokladbollar, chokladdopppade donuts, kaffe och mjölk Hehe Muuumms! Satt å tjöta å fika… fick ur oss en del som behövde sägas och vädra lite om saker och ting som hänt den senaste tiden! Äntligen har ALLA fått upp ögonen!… eller a iafl dom hon kallade sina vänner…

Så e de, alltid lika kul å träffa er tjejer dock, snart blir de till att hitta på något riktigt kul allihop tillsammans,.. när allt lagt sej lite då vi bara kan umgås, skämma bort oss själva och varandra ;) !

Efter dom gått… satte jag mej och pluggade lite… vilket inte gick direkt bra… tillslut körde jag fast ordentligt och kom inte ur de… Jag behövde handla hem ett par grejer så jag tog mej en promenad ner till Ica Kvantum… gött med lite frisk luft och få röra på sej… gick i rask takt och på hem vägen med påsar som vägde säkert 2-3kg minst vardera… ja jag vet jag e klen som fan så för mej kändes de i armarna haha…. men men vardagsmotion e väll inte fel… försöker faktiskt gö lite sånnt nu… plus att jag behöver faktiskt komma ut i friska luften lite mer än de blivit de senaste… i med att jag pluggar mkt hem i från så blir de ju ganska instängt….

Som sagt kommer inte ha nått liv denna terminen… trots att jag hittills tagit mej en del olämpliga friheter… men men de behövs de med för att man skall orka…de e värt det, finns ibland fall där man inte heller har nått direkt val…för de faller sej så ändå…vare sej man vill eller inte…well så länge jag får gjort de jag måste ha gjort… vilket inte funkar just nu iof men som sagt behöver omplanera…

Så är det…är hungrig inte ätit mer än vår frukost/brunch… funderar på om jag ska laga mat… vet att det är en aning sent… och att jag borde plugga… men jag behöver lite energi… dessutom spelar grannen musik så de nog hörs till lappland haha de e så jävla lyhört här va… shysst att hon har bra musik smak för de mesta iafl…. just nu e de nån remix av stand by me… hehe min å K´s låt juh hehe :P Jaja tror dom bara förfestar där inne så om jag lagar mat och äter så har dom nog tystnat lagom tills jag är färdig… och då kan jag sedan sätta mej och börja med uppgifterna till socialt behandligsarbete… ha´där fick jag till de :D

Så e de… ska dra mej men ha de gött folks! C ya!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 1 februari 2009 04:43

Skaffade mig en ny blogg härom veckan på en annan sajt eftersom min gamla va de förflutna och jag ville påbörja en ny... vet inte riktigt om jag diggar den nya bloggen och den sajet dock...

Så jag gjorde en ny här igen... trivs här... förmodligen för att jag kan och känner igen det mesta... men jag skall iafl känna efter och se vilken jag kommer fortsätta med... tills dess kommer jag väll skriva i den jag känner mej mest manad att skriva i... de kanske iof blir båda två...

Vi får se!

Nu ska jag försöka sova lite innan det är dax att gå upp igen.


Anyway Welcome 2 my newest blogg hehe


                         -A Piece Of Me & My Life As It Happens ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards